سلام خوردن آناناس ضرر داره تو بارداری؟

۱۵ پاسخ

درخاست بده گلم

وای من اوایل حاملگی انقد دلم‌میخاست😂😂آخرم نخوردم

ضررداره گلی،زایمان زودرس میاره،درحده یه کوچولوکه هوست بشینه بخور

کم بخور

من میخوردم تا الان اوکی ام

بله نخور

سه ماه اول و‌سه ماه سوم بهتره خورده نشه

هفته ای یه اسلایس میشه خورد زیادیش باشه نرم شدن دهانه میشه تو ماه های آخر مصرفش بهتره

من خوردم خداروشکر چیزی نشد شما کم بخور

هفته ات پایینه کم بخور

برای سقط خوب نیست اگه هوس کردی کم بخور

ماه های اول و اخر مراقب باش

کم بخور

باعث انقباضات رحمی میشه میگن ولی من خوردم اوایل بارداریم چیزی نشد

خیلی کم بخور
زیاد خوردنش دهانه رحم رو نرم میکنه

سوال های مرتبط

مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته سی‌ونهم بارداری