من ک جرعت نکردم بخورم
کم خونی هممیارع
نه ضرر داره نباید بخوری
من که کامل میخورم.شما اگه خودت فاویسم نداشته باشی اونم مشکلی نداره
من نمیدونم ضرر داره یانه... ولی چهار پنج بار تاحالا نزدیک یه بشقاب میوه خوری خوردم.. ولی به کسی پیشنهاد نمیکنم، ممکنه برای شما مضر باشه
من که نمیخورم حتی این پودر پسته های روی شیرینی ها که در واقع باقالین رو میریزم کنار.. میترسم از همه نوع باقالی پخته و خامی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.