سلام دوستان خوردن اناناس ضرر داره؟

۵ پاسخ

کم بخورب اشکال نداره ، اما آناناس یه میوه ای هست که میگن ماه آخر زیاد بخور تا دهانه رحمت نرم بشه و همچنین خرما

بله بله بله . تا ماه های آخر نباید خورد . دهانه ی رحم رو نرم میکنه

میگن نخور ،ولی حالا اگه خوردی استرس نگیر ،من اون اوایل که یه ماهو خورده ای بودم یه عالمه خوردم ،نمیدونستم ،ولی خداروشکر چیزی نشد ،بسپر دست خدا‌

بله عزیزم
اگرم خیلی دلت خواست یکوچولو بخور

میگن باعث میشه دهانه ی رحم نرم بشه و زایمان زودرس خدایی نکرده داشته باشی نخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌ام بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری