من اول نمیدونستم خوردم خیلیی اذیت شدم ولی میگن دهانه رحمو نرم میکنه خوب نیست الان
اگ میخای طبیعی زایمان کنی ماه اخربخور اما تو کل بارداریت نخوری بهتره
بله من شنیدم دهانه رحم رو نرم میکنه
دهانه رحم را شل میکنه نخوری بهتره اگه هوس کردی یکم بخور
حالا یکی سرویکسش بالاست و بچشم بالا نیست میگه من کیلو کیلو خوردم هیچیم نشد باید به شرایطتت نگاه کنی
کلا اینجور چیزا که روی جنین اثر بد نمیگذاره ولی برای انقباضات شکمی یا نرمی دهانه رحم میگن نخور بستگی به شرایط بارداری داره یکی فنجون فنجون زعفرون دم میکنه و شربتشا میخوره هیچیشم نمیشه یکی یه طبقه پله بالا میره سرویکسش میره رو مرز خطر
من اوایل خیلی میخوردم🙁
هفته ای یه اسلایش مشکلی نداره
آناناس هفته های اخر میخورن که دهانه رحم نرمکنه زایمان راحت بشه
ولی من اون اولا کمپوتشو میخوردم روزی یه حلقه
اره نخور
ضررش چیه مثلا بهترین میوه
فک کنم باعث مرمی دهانه رحم بشه…البته هر چیزی رو در حد هوس بخوری اوکیه
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.