مامانا میوه آناناس ضرر داره بخورم؟

۱۳ پاسخ

آره گلم من خیلی دوستدارم ولی نمیشه خورد

من‌میخورم یدونه میخرم تا یک هفته ذره ذره میخورم زیاده روی خوب نیست ب دکترم گفتم گفت زیاد نخور

اصلانخورمن شونزده هفته بودم تویخچال کمپوت آناناس داشتیم ظعف کرده بودم یکم خوردم چندقاشق هم ازآبش شبش یک تکه گوشت اندازه عدس ازم دفع شدخیلی بده نخور واقعاارزش نداره

چون حساسیت زاس خیلی زیاد مصرف نکن، من خودم خیلی میخوردم تو باداری ک دکتر بهم گفت زیاد نخور

نخور عزیزم خوب نیست تو بارداری
تحریک رحم میاره

وای یا خدا من‌دوبار کامپوتشو خوردم

در حد هوس بخور جز میوه های قاعده آوره زیاد نخور

اره ضررداره

میگن باعث نرم شدن دهانه رحم میشه
خانما موقع زایمان میخورن که راحت تر بشه زایمان براشون

میگن باعث نرمی دهانه رحم میشه ، اما اگر هوس کردی بخور اینقدر اشکال نداره

بهتره که مصرف نشه

آره باعث نرم شدن دهانه رحم میشه

Are

سوال های مرتبط

مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌ام بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد