خانما خوردن اناناس ضرر داره

۱۱ پاسخ

خیلی خیلی ضرر داره

حالا یه تیکه بخوری اشکال نداره ولی کلا اناناس،جگر وهویج زیاد تو بارداری به دلیل داشتن ویتامین آ خوب نیست

اره عزیزم

من ویارشو داشتم خیلی خوردم ،۵ ،۶ بار اناناس زنده!! 🥲🥲
باز کمپوتش بود یچیزی

بعدا فهمیدم ضرره سقط اوره واااای دنیا رو سرم خرابشد یمدت از استرس شبو روز نداشتم

اره ضرر داره

اره نخور، دهانه. رحم شل میکنه

بله ماهای اخر میشه خورد

اره عزیزم

اره نباید بخوری دهانه رحم تو شل می‌کنه

نه مشکلی نداره

فکرکنم اره

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری