ایا خوردن بادام زمینی مضره؟

۳ پاسخ

میگن چون بادوم زمینی آلرژیکه ممکنه بچه وقتی دنیا میاد به یکسری چیزا الرژی داشته باشه نخوری بهتره

ن فقط مواظب یبوست باش که خییییلی تاثیر گزاره

نه والا نشنیدم تا خالا

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق ۸ ماهگی
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد