خوردن جگر گوسفند یا سس تند تو هفته های من مشکلی داره

۱۳ پاسخ

کلاً من متوجه شدم توی بارداری فقط زیاده‌روی کردن توی یه چیزی با اغراق اونم اگر باشه مشکل داره وگرنه در حد تعادل هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کنه حتی خوردن زعفرون

هرچیزی که مربوط به احشام باشه در بارداری مضره

عزیزدلم چیزای تند ضرر نداره فقط برای خودت اذیت کننده میشه مخصوصا ماهای آخر، معده اتو اذیت میکنه، اگر نمیکنه بخور نوش جونت😘😘
جگر گوسفندم پرسیدم هر روز هر روز ضرر داره ولی ماهی یکی دو بار بخوری هیچ مشکلی نیست😊
من خودمم هم بارداری قبلی هم این بارداری چند وقت یکبار حدود ۲ ۳ سیخ میخوردم

اره اصلا نخور😐

عزیزم شما هفته ات بالاس مشکلی پیش نمیاد اجی من ۳ ماه ب بعد ماهی ۳ بار جیگر میخورد

چرا بعَضیا گیر میدن به جگر من از قبل ام نمی‌خوردم اوغ

جگر تااخرش نخور خیلی ویتامین آ داره ضرر داره

دکترم گفت تا پایان بارداری جیگر نخور

اصلا نباید جیگرخورد خطرناکه

هر جفتش بده … بچه تندی هم‌دوس نداره

من که هنوز اجازه خوردنشو ندارم

جگیر که اصلا توی بارداری خوب نیست

آره عزیزم جیگر خون آوره سقط میاره جنین هم از چیز های تند بدش میاد

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری