خانما من اگه چند تکه جگر گوسفند بخورم مشکلی پیش نمیاد؟

۱۱ پاسخ

من در حد سه چهارتا دونه خوردم مشکلی نبوده

جگر اصلا تو بارداری توصیه نمیشه

چندتا دونه در حد رفع هوس خوبه بخور ولی زیاد نخور

درحد سه چهارتا دونه بخور
نری دوسیخ بخوری ویتامین آ بالایی داره خطرناکه زیادیش

من تا الان دوبار البته ی سیخ خوردم
کم بخور مشکلی نیست

حجم زیادش بخاطر ویتامین آ خطرناکه در حد کم اشکال نداره

زیاد خوبدنیست

بچه هاا من نعنا خوردم ت اش دکترم گفت بود نخورر ضرر دارهه

نه نخوری ها ضرر داره

من خیلییی هوس میکنم،چند روز پیش جات خالی دو سیخ خوردم دیگه نتونستم کنترل کنم خودمو🫠😂

یه تکه کوچک نه عزیزم بخور

سوال های مرتبط

الهه ناز الهه ناز قصد بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان ماهلین 🌸 مامان ماهلین 🌸 ۷ ماهگی
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری