۸ پاسخ

نخور اصلا به نظرم

یکم بخور بابا در حد دو سه تا

نخوری بهتره منع شده هس اول بارداری

نه خوردنش در بارداری ممنوعه

نه اصلااااااا نخور

اوایل بارداریته نخوری بهتره سقط آوره
ولی برا رفع هوس یکی دوتا بخور

بنظرم نخوری بهتره

نه نخور واس بچه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ستین مامان ستین روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو 🐣 مامان جوجو 🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌وسوم بارداری