سلام دوستان،اشکالی داره چند لقمه جگر بخورم؟؟؟؟

۹ پاسخ

بله عزیزم خیلی اشکال داره

منم خیلی هوس کردم میترسم بخورم.

مامانم سر خواهرم میگ خوردم هوس کرده

من اوایل بارداری فقط در حد یکی دوتا خوردم،دیگه وقتی مطمئن شدم باردارم لب بهش نزدم کل ۳ ماه هم هوس کردم😫منتظرم این سری رفتم دکتر بپرسم‌ازش،اخه من عاشق کباب جگر و دل مرغ هستممممم😑

حالا نخوری چی میشه 🙄خیلی مهم نیست که نخور بچه مهمتره

جگر هویج زبان کله پاچه مغز چون حاوی زیادی ویتامین Aداره نباید بخوری ب جنین آسیب میزنه

سلام عزیزم من دکترم گفت به هیچ وجه نخورم

چرا عزیزم کلی اشکال داره

نخوری بهتره

نخور اصلا

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین 🌸 مامان ماهلین 🌸 ۷ ماهگی
الهه ناز الهه ناز قصد بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری