بله عزیزم خیلی اشکال داره
منم خیلی هوس کردم میترسم بخورم.
مامانم سر خواهرم میگ خوردم هوس کرده
من اوایل بارداری فقط در حد یکی دوتا خوردم،دیگه وقتی مطمئن شدم باردارم لب بهش نزدم کل ۳ ماه هم هوس کردم😫منتظرم این سری رفتم دکتر بپرسمازش،اخه من عاشق کباب جگر و دل مرغ هستممممم😑
حالا نخوری چی میشه 🙄خیلی مهم نیست که نخور بچه مهمتره
جگر هویج زبان کله پاچه مغز چون حاوی زیادی ویتامین Aداره نباید بخوری ب جنین آسیب میزنه
سلام عزیزم من دکترم گفت به هیچ وجه نخورم
چرا عزیزم کلی اشکال داره
نخوری بهتره
نخور اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.