سلام خانوما اگ غذای داردوایی بخورم اشکالی داره؟

۱ پاسخ

بله عزیزم.گیاهان دارویی همشون خوب نیستن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری
مامان Homayoon مامان Homayoon هفته یازدهم بارداری
مامان 💙❤️💙 مامان 💙❤️💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته ششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی