ن بابا . ایقد توی غذا باشه ک چیزی نمیشه مگه تو سهم غذای تو چند تا دونه زرشک هست ؟😅با این چیزا ک بچه سقط نمیشه
ن منم تاحالا کلی تو غذاخوردم
اب زرشک کبخوری ضرر داره
ن اینجوری کم توی غذا باشه مشکلی نداره
هفته ات پایینه نخور اگه تو آب خورشت هست
فقط مرغ رو تنها بخور
نه عزیزم یذره اشکال نداره دمنوش زرشک که نیس نترس
نمیدونم من نخوردم تاالان
ن بابا من انقد زرشک پلو و سوپ با زرشک خوردم
یه ذره که اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.