جیگر خوب نیست بخوریم،دل و قلوه گوسفند هم خوب نیس؟میشه بگین لطفا

۹ پاسخ

جیگرشو نخور
بقیش مشکلی نداره

نه خوب نیست

سه ماهه اول بارداری مصرف نکنید . اما به بعدش ماهی یه‌بار مشکلی نداره . از هرچیزی به اندازه مصرف بشه مشکلی پیش نمیاد

جگر و مخلفاتش
کله پاچه
زعفران
زرشک
آب زرشک
آب هویج
انواع کنسروی جات
انواع فست فود
آویشن
زیره

دکتر منکه گفت جگر کلا ممنوعه

نه عزیزم چون درون جگر دل قلوه چه گاو چه گوسفند چه مرغ ویتامین آ زیاد داره که باعث ناهنجاری تو جنین میشه

ن نخور

درکل میگن خوب نیس ولی درحد یبار ب مقدار کم مشکلی ایجاد نمیکنه من خودم هم جیگر گوسفند هم قلوه خوردم

اره خوب نیست عزیزم باعث سقط میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نلین خانم

🤰🏼 مامان نلین خانم 🤰🏼 ۹ ماهگی
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری