خانما دل و جیگر میشه بخوریم تو ماه ۴؟

۶ پاسخ

یک بار خوردنش هیچئ نمیشه فقط خوب پخته بشه خانمی نداشته باشه اصلا

عزیزم دل میشه ولی زیاده روی نکن جیگرم اگ دلت خاست نهایت دوتا دونه میتونی بخوری هیچ مشکلی نداره
کلا تو بارداری همه چیز میشه خورد فقط زیاده روی نباید کرد❤️

نه نخور.شکاف کام میاره ویتامینa
به ریسکش نمی ارزه

ولی دخترخالم سره بارداری اولش همش جگر میخورد

نه اصلا

ن عزیزم ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مبین مامان مبین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شکوفه مامان شکوفه روزهای ابتدایی تولد
مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو ۵ ماهگی