من میخوردم و میخورم
نه عزیزم زیادشو نباید خورد .. مثلا سه چهار تیکه اشکال نداره ...
من از اول بارداری م جیگر گوسفندی سیخی میخوردم چیزی نشد نگران نباش برای کم خونی م میخوردم جون بگیرم خیلی ضعیفم اصلا وزنم بالا نمیره ۳۸ کیلوام🤦🤦
اصلاااا نخور کل بارداری
اصلا نخور تو کل دوران بارداریت
من از اول بارداری چندین دفعه خوردم
ولی زیاد ن درحد چند تیکه
من خوردم
بله عزیزم نباید بخوری
تا ۲۰هفته نخور بعدشم کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.