خانوما تو هفته ی من خوردن کمی جیگر گوسفند خطرداره؟

۹ پاسخ

من میخوردم و میخورم

نه عزیزم زیادشو نباید خورد .. مثلا سه چهار تیکه اشکال نداره ...

من از اول بارداری م جیگر گوسفندی سیخی میخوردم چیزی نشد نگران نباش برای کم خونی م میخوردم جون بگیرم خیلی ضعیفم اصلا وزنم بالا نمیره ۳۸ کیلوام🤦🤦

اصلاااا نخور کل بارداری

اصلا نخور تو کل دوران بارداریت

من از اول بارداری چندین دفعه خوردم
ولی زیاد ن درحد چند تیکه

من خوردم

بله عزیزم نباید بخوری

تا ۲۰هفته نخور بعدشم کم بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ودوم بارداری