مامانا هوس کالباس کردم اشکال داره بخورم

۵ پاسخ

کالباس خونگی بگیریا درست کن

کالباس سوسیس کنسروجات اینو هیچکدوم خوب نیستن بعدا برای بچت مشکلات گوارشی بوجودمیاد

منکه خیلی میخورم خدارشکر مشکلیم پیش نیومده تا الان

من دو سه بار در حد یه ورق دو ورق خوردم تو کل دوره بارداریم دیگه نمی‌دونم بد بوده یا نه ولی خب کالباس قطعا خوب نیست خصوصا تو دوره بارداری

درصد گوشت بالا و مارک معروف بگیرید کمش اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری