اصلا جدا از حساسیت کم خونی میاره نخور دیگه
اگر خودتون حساسیت به باقله ندارید مشکلی نداره
نه بابا هیچ اتفاقی نمیوفته
نه من سر باداری بچه هام خیلی خوردم هم خام هم پخته
هیچ اتفاقی نیوفتاد
نه عزیزم کم خوردی اشکالی نداره نوش جونتون
نه من خیلی خوردم تو بارداریم
شنیدم باقالی باعث میشه بچه حساسیت نشون بده .دیگه نخور منم خیلی دوست دارم از ترسم نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.