شله زرد و حلوا زعفرونی اشکال داره بخوریم؟

۱۰ پاسخ

من هرروز حلوا زعفرونی میخورم تو‌هفته ها بالا مشکلی نیست

من هیچ سالی دلم نمیکشیده الان ی قاشق خوردم دیشب اصلا مزه دلم نداد دلم ی کاسه میخواست،هیچ لشکالی نداره خوردنش من همسرم حساسه اجازه نمیده

من شنیدم دم کرد غلیظ زعفران ضرر داره اونم تو سه ماه اول. خطر سقط داره. الان چیه خطرش؟؟ تو هفته های شما یا ما...

بعد ۳ ماه میشه یه کاسه کوچیک شعله زرد خورد یا یه بستنی زعفرونی فقط اینکه نباید زیاده‌روی کنی

ن دیگه تو هفتت بالاس من تو غذاهام میزارم

بله زیادخوردنش اشکال داره کلا زعفران خطرنکه

من خوردم در حد یا تا قاشق

عزیزم هفتت بالاس نگران نباش بخور نوش جونت هوست رفع شه

کم اشکال نداره

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلانا جون مامان دلانا جون روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس و تودلی پسرکم💙 مامان نفس و تودلی پسرکم💙 ۲ ماهگی