اووو من آنقدر خوردم ک
منم خوردم
زعفرون دم کرده غلیظ بد هست
گلم یه پیاله مشکلی نداره
منم میخام😋
من خوردم یه کاسه یبار
بخور بابا نوش جونت
من هم خیلی حلوا خوردم هم شعله زرد
ولی خب چون شعله زرد زیاد دوس ندارم در حد یه پیاله کوچیک میخوردم
۲ ۳ قاشق عیب نداره
به خاطر زعفرون فکر کنم نخوری بهتر باشه
کم بخوری عب ندارع
نه در حد چند قاشق مشکلی نداره
منکه چند بار خوردم تا حالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.