نه اصلا
حتی از اول بارداری هم مشکلی نداره
دکتر من میگه هیچ چیزی کم خوردنش تو بارداری مشکل ایجاد نمیکنه،مثلا زرشک و زعفرون که تو غذا هست هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه، تو زعفرون دم کنی بخوری بده،یا زرشک دم کنی یه لیوان بخوری بده
مشکلی نداره در حد غذا خوردن ولی اگر انقباض یا درد و اینا داشتی نخوری بهتره
من انقباض دارم وقتایی ک تو چایی یا غذا هم میخورم حس میکنم یکم بدتر میشم
من که همه چیز زعفرون دار همش از اول خوردم مشکلی نداشتم، مگه توشون چقدر زعفرون میریزن
من از اول بارداریم چایی زعفرونی بستنی زعفرونی
کلا توی همه ی غذاهام زعفرون ریختم و خوردم
خودمون هم نذری شله زرد درست کردم
من عاشق شله زرد هستم
اینقدر شله زرد خوردم که نگو
اون واسه دم کرده غلیظ زعفرون میگن ک یهو ۱۰ گرم زعقرون رو یکجا دم کنه و سر بکشه
کم بخور من درحد2قاشق اینا خوردم
کم بخور چیزی نیست
در حد کم برا رفع هوس اشکالی نداره ولی زیاد نخور
منکه از اول میخوردم در حد رو برنج و اینا یه کوچولو اشکال نداره بخور
بهتره نخوری چون زعفران داره ممکنه بیفتی رو لکه بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.