سلام حلوا زعفرونی نباید بخورم؟

۷ پاسخ

منم خوردم

بنظرم نخوری بهتره ولی اگه زیاد دوست داری یکم بخور ولی نه زیاد عزیزم

بخور عزیزم

دکتر بهم گفته همه چی میتونی بخوری ولی به نظرم میزان زعفرونش مهمه. مقدار کم رو از ماه چهارم به بعد هفته‌ی یک بار و استفاده میکنم جدیدا هم حلوا سوهانی با زعفرون کم درست کردم با چایی میخورم.

بخور کم بخور رعایت کن

بابا کمش ضرر نداره ،دکتر گفت زعفران دم کشیده غليظ نباید بخورید تو غذا مشکلی نداره

من خوردم ... دو سه بار

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس و تودلی پسرکم💙 مامان نفس و تودلی پسرکم💙 ۲ ماهگی
مامان دلانا جون مامان دلانا جون روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی