خانما بستنی زعفرونی طوری نمیشه بخورم

۶ پاسخ

نه من روزی دوتا می‌خوردم

نه من روزی یکی میخورن

من باشم نمیخورم

نه بابا زعفران نیست رنگ خوراکی میریزن

نه چون اسانسه

بخور نوش جونت هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان ابری مامان ابری ۱۰ ماهگی