خانما اسفناج طوری نیست بخورم

۵ پاسخ

آخه من یکم لکه بینی داشتم گفتم بپرسم مشکلی نیست بخورم

نه عالیه

خیلیم خوبه عزیزم بخور

نه خیلی هم خوبه اهن داره من که میخوردم با اینکه بعدش سوزش معده م بیشتر میشد ولی به خاطر اهنش میخوردم

ن دوست عزیز

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان جوجه اولی مامان جوجه اولی ۲ ماهگی