۲۳ هفته ام بستنی زعفرونی بده؟

۷ پاسخ

نه این بستنی شرکتی ها همش رنگه

من ندیده بودم که شما باردار شدین ، چقد خوشحال شدم برات 😍😍😍 الهی صحیح و سال بغلش بگیری فرزند نازتو🫶😍

منی ک خود زعفرون رو میخورم 😂

ن بابا

بخور بره😂

نه عیبی نداره

ن بخور

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣🪺🐾 مامان 🐣🪺🐾 ۵ ماهگی
مامان رادوبن مامان رادوبن ۷ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معراج و مهراد🙂 مامان معراج و مهراد🙂 ۴ ماهگی