هفته ۲۳ بارداری ام خیلی ترشح دارم طبیعیه ؟

۲ پاسخ

منم الان دو هفتس ترشح شیری رنگ دارم رفتمم دکتر ترسیدم گفتم حتما کیسه ابمه گفت نه عفونته معاینم کرد ولی بازم نمیدونم چرا میترسم

منم همینطورم فک کنم طبیعیه اگه شیری رنگ باشه و بو نداشته باشه اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان معراج و مهراد🙂 مامان معراج و مهراد🙂 ۴ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادوبن مامان رادوبن ۷ ماهگی
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری