۷ پاسخ

نه عزیزم اتفاقا خوبم هست فقط زیاده رویش معده رو شل میکنه و کلا تو هیچی نباید زیاده روی کرد

نه عزیزم منم خوردم

ن عزیزم ضرر نداره

نه اتفاقا خیلی هم خوبه

نه ولی تمیز بشور

میوه هرچی دوستداری بخور.این میوه ها همیشه نیست فصلش ردمیشه

اره ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری