گلاب با چای یا با آب بخوریم اشکال داره؟

۴ پاسخ

نخوری خیلی بهتره گلاب باعث سقط میشه

من میخورم همیشه تا الان مشکلی پیش نیومده

من یکی دوبار با اب قاطی کردم خوردم

یکم نه موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خدا داده مامان خدا داده هفته بیست‌وهفتم بارداری