مامانا گلاب مشکلی ندارد با آب بخوریم

۶ پاسخ

میگن انقباض و زایمان زودرس میاره من از خیلیا شنیدم

دهانه رحیم نازگ میگنه من گلاب با اب خوردم که عمل کردم دهانه رحیم

نه گرمه خوب نیست بخوری باعث زایمان زود رس میشه

نه بابا هیچی نمیشه انقباض هم نمیاره من با آب زیاد میخورم آخر شبا ک راحت بخوابم

چند قطره روی آب بریزی خالصشو نخوری مشکلی نیست

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته هفدهم بارداری