سلام دخترا مشکلی ندارد ک انتیم

تصویر
۶ پاسخ

برا منم دعا کن آن تی م خوب باشع

فسقلی پشتشو کرده به ما 😍😍😂😘😘

خداروشکر همه چی خوبه واسه ماهم دعا کن بریم همه چی خوب باشه.
واسه اقدامی ها هم دعا کن

ممنونم

سلام تا جایی که میدونم باید زیر ۳ باشه و برای شما هم زیر ۳هست مشگلی نداره نگران نباش🤲🧿

عالی.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رویا و رونیا مامان رویا و رونیا هفته هجدهم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته هفدهم بارداری