دخترا ازمایش انتیم چطوره؟؟

تصویر
۲ پاسخ

این غربالگری دابل مارکره که همه چیش اوکیه و از لحاظ کروموزوم ۱۳ و ۱۸ و ۲۱ مشکلی نداره 😍

اون صفحش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان حلما💙 مامان حلما💙 ۷ ماهگی
مامان ایلیا😇💫 مامان ایلیا😇💫 ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۴ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۲ ماهگی
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی