چندسالت هست ریسک متوسط سندروم داون زده، مال من ریسک بالا بود بیشتر بخاطر سن میزنن استرس نگیر، بالا ۲۸سال معمولا ریسک میخوره اونم از نظر من فقط میخوان جیبشون رو پر کنن،مفتی مفتی بچم رفت کلی هم عذاب کشیدم سر امینوسنتز
سلفری باید بدی .
باید نشون دکترت بدی اینجا زیاد به جوابا اعتماد نکن
نی نیت دخمله فک کنم
عدد انتی ۱.۵ خوبه ولی اون خط قرمزه چیه
سندروم دان ریسک داری سلفری بده خیالت راحت بشه
کاش انگلیسی نبود،🤦🏻♀️😂الان ترجمه ام نمیتونیم بکنیم
به دکترت نشون دادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.