خانما ازمایش انتیم مشکلی داره درست؟

تصویر
۸ پاسخ

چندسالت هست ریسک متوسط سندروم داون زده، مال من ریسک بالا بود بیشتر بخاطر سن میزنن استرس نگیر، بالا ۲۸سال معمولا ریسک میخوره اونم از نظر من فقط میخوان جیبشون رو پر کنن،مفتی مفتی بچم رفت کلی هم عذاب کشیدم سر امینوسنتز

سلفری باید بدی .

باید نشون دکترت بدی اینجا زیاد به جوابا اعتماد نکن

نی نیت دخمله فک کنم

عدد انتی ۱.۵ خوبه ولی اون خط قرمزه چیه

سندروم دان ریسک داری سلفری بده خیالت راحت بشه

کاش انگلیسی نبود،🤦🏻‍♀️😂الان ترجمه ام نمیتونیم بکنیم

به دکترت نشون دادی

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌ویکم بارداری