خانما آزمایش انتیم نرماله

تصویر
۷ پاسخ

خوبه فقط احتمالا برات تکمیلی یا غربالگری بنویسن. که اونم برا همه تقریبا مینویسن. کلا همش پیازداغشم زیاد میکنن

اره همه چی خوبه

در کل خوبه

عزیزم ریسک خیلی ریز داره ک اونم طبیعی محسوب میشه غرباگری دوم رو توسعیه کرده برات

سلام عزیزم چند هفته رفتی

هزنیه ش چقد شد؟

ان تی احتمال دختر دادع؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیارا🩷🧚🏻 مامان نیارا🩷🧚🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی