خوبه فقط احتمالا برات تکمیلی یا غربالگری بنویسن. که اونم برا همه تقریبا مینویسن. کلا همش پیازداغشم زیاد میکنن
اره همه چی خوبه
در کل خوبه
عزیزم ریسک خیلی ریز داره ک اونم طبیعی محسوب میشه غرباگری دوم رو توسعیه کرده برات
سلام عزیزم چند هفته رفتی
هزنیه ش چقد شد؟
ان تی احتمال دختر دادع؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.