خانما سونو عدد انتیم گفت 2 خوبه؟
خودش گفت نرماله

۳ پاسخ

ار ه نترس مال من ۲و۲۸بود خود سونا گفت خوبه ولی تو گهواره بعضی ها گفتند بالاس ترسیدم رفتم پیش د‌ترم گفت عالیه از ۳به بالا مشکله خیالم راحت شد

بله بسلامتی

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نور مامان مامان نور هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مارال مامان مارال هفته هجدهم بارداری