سلام دوستان
خوردن ترشی مشکلی ندارد ؟

۶ پاسخ

ضرر ک نداره بخور فقط بعدش ممکنه سر معدت بمونه حالت بد بشه
من دوتا کاسه خالی خالی خوردم مردم تا یه هفته نمیتونستم چیزی بخورم

صلام دوستان یکم چای خوردم توش هل داشت مشکلی نداره؟

من سر بارداری قبلیم خیلی رعایت میکردم ولی ایندفعه هرچی دلم بخواد میخورم ولی خیلی کم

همه چی بخور ولی کم

نه ولی زیاد نخور سوزش معده بگیری اذیت شی

ن عزیزم بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته دهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی