بچه ها خوردن ترشی با سرکه مشکلی پیش میاره برا بچه

۸ پاسخ

سرکه و ترشی زیادی برای مز جنین خوب نیس اونم تو ماهای اول زیاد نخور کم بخور

عزیزم سرکه کلا برای ادمای عادی هم خوب نیست چ برسع باردار🥲🥲نخورید

بخور عزیزم ولی کم ،کمش ک دیگه مشکلی نداره

چه از نظر علمی چه از نظر علمای دین. بهار تو بارداری سرکه نخوری.
حتی اگه ویار به ترشی داری بهتر از ابغوره استفاده کنی

والا من فقط ترشی دوست داشتم فقط سرکه شو میخوردم خدارو شکر چیزیم نشد هر چی دلت خواست بخور

کلی ترشی درست کردم الان باردار شدم با حسرت نگاشون میکنم میترسم بخورم

عزیزم فشارتو میاره پایین خوب نیست زیادش

سرکه خوب نیس اصلن ب بزرگ ها خوب نیس چی برسه ب بچه تو شکمت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۲ ماهگی