خانما خوردن ترشی چون سرکه داره اشکال داره؟

۴ پاسخ

من خوردم

نه زن داداشم سرکه ونون میخوره

کم بخور ..

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته دهم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین🥹🩷 مامان آوین🥹🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری