خانما خوردن کاهو ضرر داره با سرکه و نمک😋😋😋🤤🤤🤤

۶ پاسخ

من با سکنجبین میخورم

سرکه کم باشه بهتره
چون قابض هست باعت خونریزی میشه

اینجوری که گفتی ضررم داشته من میخورم

من که خوردم میخورم

سرکه اره

با سرکه خطر داره

سوال های مرتبط

مامان آرتا🍃🥹 مامان آرتا🍃🥹 هفته پانزدهم بارداری