سلام لیمو ضرر نداره پوستش و کندم خوردم نمک هم زدم🤤

۹ پاسخ

لیمو به خودی خود ضرر نداره اما دکترتغذیه به من گفت قند خون رو خیلی بالا میبره و روزی در حد چندتا چکه بیشتر نخور

نمک خوب نیس نخور خدایی نکرده فشار خون نگیری

من. خیلی میخورم. عاشق ترشیجاتم

اگه. قند نداشتع باشین. ضرر ندارع

منم عاشق لیمو ام اما دو سه روز یبار میخورم

نوش جونت

وای منم اینجوریما عاشق ترشی مثل لیمو بانمک اوووووف

نوش جونت نه ضرر نداره زیاده روی نکن چون اسیدیه معدتو اذیت میکنه

نه ولی زیاده روی نکن فشارت میاره پایین

نه نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان آوین🥹🩷 مامان آوین🥹🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیلین و تو دلی مامان آیلین و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری