وارد ۱۰هفته شدم 🤤🤤🤤 یعنی دوهفته دیگه میرم جوجه رو میبینم 🥹

۷ پاسخ

مبارک باشه
برای کسایی که نتونستن باردار بشن دعا کن🤲

سلام عزیزم مبارک باشه مثل هم هستیم هم سن و سال هم هفته بارداری بچه اولت چیه

هم تو یه شهر هستیم خوشبختم

مبارکه عزیزم

من هم ۹ هفته ام کامل شد و وارد ۱۰ هفته شدم، الوبخارا دار شدم😊😊😊

ایشالله 😍😍😍

مبارک باشه قشنگم

😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
مامان آوین🥹🩷 مامان آوین🥹🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی