یعنی اگه ۱۰هفته‌شدم دوهفته بعدش میرم جوجه رو میبینم🥹

۴ پاسخ

من چهارشنبه ان شاءالله ان تی دارم.
از سونو قلب به اینور دیگه سونو نرفتم. استرس دیگه امونم بریده

واااای منم هفته دیگه میرم از دلشوره دارم دیونه میشم

من دو سه روز دیگه میرم یازده هفته🥰🥰🥰🥰

وای اره منم خاهررررر🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلوین مامان ائلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری