خانم ها دوهفته دیگه میرم انتی یعنی بچه میاد تو شکم

۷ پاسخ

ولا راست میگی ادم ومیترسونن

عزیزم😅تو لگن یا تو شکم چه فرقی میکنه ، سونو نشون میده دیگ

ای بدبختی من میترسم راه برم این ۳ماهه میگن هتوز تو رحمه نرفته بالا توشکم

کم کم از لگن میاد بیرون میاد زیر شکمت بزرگتر بشه میاد تا نزدیک نافت و بالا تر

شکم نمیاد ک😂 همون ت رحمه ، فقط بزرگتر میشه رحم
از رو شکم سونو میکنن

هرجا باشه ب هر حال توو سونو نشون میده منم ۱۳ اشفند باید برم استرس دارمااا

پس الان کجاست؟؟🤣🤣

سوال های مرتبط

حسیبا آسمونی💔 حسیبا آسمونی💔 قصد بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدامین مامان محمدامین هفته سی‌ویکم بارداری