خانما سیرابی اشکال داره بخوریم؟

۶ پاسخ

نه خیلی خوبه
من خیلی دوسدارم سیرابی و کله پاچه بخورم
میترسم دلمو بزنه
دوسندارم از چشمم بیفته
نمیدونم چیکار کنم☹️

منبع ویتامین ب هست حتما مصرف کن

اتفاقا سیرابی میگن براویاربدبخورین

برای حالت تهوع خیلی خوبه

خیلیم خوبه

نه اتفاقا خیلیم خوبه برای تهوع

سوال های مرتبط

مامان حسین،عباس مامان حسین،عباس روزهای ابتدایی تولد
مامان رضا مامان رضا ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری