سیرابی ضرر داره خانما ؟

۱۱ پاسخ

نه بابا خیلی حوبه

بهتره نخوری، چون مثل جیگر ویتامین A زیادی داره.

اتفاقا تو هفته ی تو خیلیم خوبه

خوبم هست

سیرابی شنیدم تو هفته های بالا خیلی عالیه باعث وزن گیری خوب جنین میشه

نوش جان کن که کلی برای نینی مفیده

اتفاقا میگن تهوع روازبین می‌بره من تهوع های شدیدی داشتم دکترم گفت سیرابی بخورکه اصلا دوست ندارم اما زیادش هم چهره بچه روزشت میکنه

نه من دوبار خوردم میگن برای حالت تهوع خوبه

سیرابی که خیلی خوبه واسه حالت تهوع تو بارداری

میگن کله پارچه ضرر داره

من تا الان چند بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 😍♥️ مامان جوجه 😍♥️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مارشملو🍡 مامان مارشملو🍡 ۶ ماهگی