خانمها
دارم از سردرد شدید میمیرم
میتونم استامینوفن ۳۲۵ بخورم؟؟؟

۱۰ پاسخ

بله حتی ۵۰۰ هم میتونی بخوری

آره 325 خوبه
حتی 500 هم اشکالی نداره

بله میتونید

۵۰۰ساده بخور با اب فراوان.اگر خوب نشدی حتما برو سرم بزن

اره مجازه

عزیزم تو این موقع ها فشارت و چک بکن من تا یکم فشارم بالا پایین میشه سر گیجه و سردرد شدید میشم

اره بخور
بعدم ی ذره دارچین‌و آبلیمو قاطی کن بذار رو پیشونیت خیلی کمک میکنه

۵۰۰ هم میتونی بخوری، ۳۲۵ دیگه خیلی زورش کمه

بله میتونید عزیزم و اگر میگرن دارید از حوله سرد روی سرد استفاده کنید و پاهاتون و داخل آب گرم بذارید تا جریان خون از روی سرتون برداشته بشه و به سمت پاها هدایت بشه امیدوارم خیلی زود برطرف بشه

اره بخور من خودم میخورم اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد