بله حتی ۵۰۰ هم میتونی بخوری
آره 325 خوبه
حتی 500 هم اشکالی نداره
بله میتونید
۵۰۰ساده بخور با اب فراوان.اگر خوب نشدی حتما برو سرم بزن
اره مجازه
عزیزم تو این موقع ها فشارت و چک بکن من تا یکم فشارم بالا پایین میشه سر گیجه و سردرد شدید میشم
اره بخور
بعدم ی ذره دارچینو آبلیمو قاطی کن بذار رو پیشونیت خیلی کمک میکنه
۵۰۰ هم میتونی بخوری، ۳۲۵ دیگه خیلی زورش کمه
بله میتونید عزیزم و اگر میگرن دارید از حوله سرد روی سرد استفاده کنید و پاهاتون و داخل آب گرم بذارید تا جریان خون از روی سرتون برداشته بشه و به سمت پاها هدایت بشه امیدوارم خیلی زود برطرف بشه
اره بخور من خودم میخورم اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.