سردرد بدی گرفتم استامینوفن ۳۲۵ بخورم اشکال نداره؟

۷ پاسخ

نه عزیزم منم دارم دکتر گفت هر 8ساعت میتونی بخوری

سر منم داره منفجر میشه نمیدونم چرا

منم سردرد شدید دارم دو روز استامینوفن ساده ۵۰۰ خوردم امروز بهترم نخوردم

نه من رفتم دکتر بهم داد

اگه کدئین نداره بخوره استامینوفن ساده ضرر نداره

اشکال ندارع بخور دکتر گفت استامینوفن ساده325 ضرر نداره

نه نخور

سوال های مرتبط

مامان ماهلین👨‍👩‍👧 مامان ماهلین👨‍👩‍👧 هفته سی‌وششم بارداری