من رفتم دکتر مغزو عصاب گفت میتونی روزی چهار تا ۵۰۰بخوری
عزیزم من سر پسرم باردار بودم دایم سردرد داشتم همیشه هم استامینوفن ۵۰۰ میخوردم زیادم میخوردما ،یه پسر عاقل باهوش و آروم دارم خداروشکر
شاید فشارت بالاس فشارت چک کن .منم سردرد بودم ۳۲۵ استا خوردم دردش آروم شد
من الان سر درد دارم چشام انقد درد میکنن ولی قرص نخوردم شوهرم اسرار داره قرص بخورم ،ولی منم تو هفته های شما خیلی سر درد داشتم دیگچی میشد قرص میخوردم
نه عزیزم منم همین مشکلو داشتم دکتر بهم استامینوفن 500 داد گف هر وقت سردرد شدی بخور
این دوره کلا سردردت بیشتر من که ۳ماه داشتم اما سعی کدوم نخورم قرص
من به نظرم نخور یا حتما با پزشکت مشورت کن
من سردردم زیاده استامینوفن هم روزی حداقل دوبار میخورم تأثیر نداره اصلا دکتر میگه ضرر ندارع نمیدونم دیگه من زیاد استفاده کردم ایشالا که چیزی نمیشه.
از هرچی سردرده دیگه متنفرم همین الانشم سرم درد میکنه دیگه مجبورم تحمل کنم چون قرص اصلا جواب نمیده
ب هیچ وج نخور ضرر داره همین 325 بیش فعالی میاره مصرف زیادش چ برسه ب 500
من دندونم عفونت کرده درد داره همراه با سردرد حتی ی 325نخوردم
ي چاى بخور بخواب من شنيدم هر ٦ ساعت ميشه
اشکال نداره عزیزم استامینوفن ساده میتونی بخوری من خیلی سردرد بشم دوتا پونصد میخورم ولی سعی کن سرت ببندی بخوابی تا زود خوب بشی
اگه از هفته ۱۲ گذشتی اشکال نداره بخور عزیزم ولی حتما تو سکوت استراحت کن که خوب بشی با همون قرص
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.