۶ پاسخ

هفته 11 بارداریمه دوشب شیا سرگیجه میگیرم و افت فشار
تا کی قراره اینجوری باشه

نه عزیزم همینجوری نخور از دکترت بپرس

بدون کدئین‌ باشه عیبی نداره

اره ساده شو بخور

بدون تجویز پزشک خیر

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ودوم بارداری