سلام خانما میتونم نسکافه بخورم ؟

۵ پاسخ

منم همین الان خوردم
کلا اوکیه ولی همون روز دیگه چای نوشابه و کاکائو نخور
سعی کن یه قهوه کم کافئین بخوری مثلا صد عربیکا

منم انقد دوست دارم یه شات قهوه بخورم همسرم نمیزاره 🤣🫠

بخور عزیزم

روزانه ۲۰۰ میلی لیتر کافئین مجازه رو بسته نوشته هر مدلش چقدر کافئین داره و اگ خوردی دیگ اون روز کاکائو و چای نخور

سلام خیلی کم بخور هوسی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی