سلام خانما دلم نسکافه میخواد میتونم بخورم؟؟؟

۷ پاسخ

آره همون به خاطر. بچه چندماهه دلم هوس کرده ولی نخوردم

بخاطر کافئینش نخوری بهتره..سلامتی بچه از هرچیزی واجبتره

من ک اصلا ن8نخوردم سعی هم میکنم نخورم

من خیلی دلم میخواد خیلی یعنی اوف

من دیشب عروسی بودم یکی خوردم
در کل میگن روزی یه فنجون کافئین اشکال نداره

من هوس کرده بودم یه قلپ خوردم

اره ولی بدون کافئین بخور

سوال های مرتبط

مامان سیلین مامان سیلین هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی ۱ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی
مامان فندق كوچولوم
🤍 مامان فندق كوچولوم 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی